درمان طبیعی برای FSGS در نوجوانانhttp://www.kidney-support.org/fsgs-treatment/1840.html

دو شنبه 23 ارديبهشت 1392
ن : lafee

درمان طبیعی برای FSGS در نوجوانانhttp://www.kidney-support.org/fsgs-treatment/1840.html

 

http://www.kidney-support.org/fsgs-treatment/1840.html

درمان طبیعی برای FSGS را در نوجوانان چیست؟ چنین نوع از درمان باید قادر باشد که برای جلوگیری از خسارت وارده به رشد و توسعه نوجوانان، در حالی که کسانی که استروئیدها معمولا برای درمان FSGS باعث عوارض جانبی بیشتر و یا کمتر استفاده می شود.

FSGS یک بیماری منفرد نیست، بلکه یک نوع آسیب کلیوی است. این یکی از شایع ترین علل سندرم نفروتیک، به خصوص در کودکان و نوجوانان است. مقادیر زیادی از پروتئین در ادرار از علائم رایج این بیماری FSGS در نوجوانان است، اما یک گروه از بیماران به استروئید پاسخ ندارد، در طول زمان، مترقی زخم کلیه ها می تواند منجر به نارسایی کلیه وجود دارد. این که آیا یک درمان طبیعی برای FSGS در نوجوانان می تواند آن دسته از بیمارانی که به داروها پاسخ نداده و کمک کند؟ خب، ما امیدوارم.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی یک درمان طبیعی برای FSGS در نوجوانان است. شاید شما از آن از بیماران دیگر که در اطراف شما این درمان را دریافت شنیده می شود، به دلیل آن است بیماران خارجی در سراسر دنیا بهره برده است بیشتر و بیشتر.

حالا بیایید ببینید که چگونه این درمان طبیعی برای FSGS نوجوانان کار می کند؟ میکرو چینی Osmotherapy پزشکی داروهای گیاهی چینی که از طبیعت می آیند، بنابراین پدر و مادر از نوجوانان در FSGS لازم نیست که به نگرانی در مورد عوارض جانبی است. نه مانند کسانی که داروهای که هدف این است که برای از بین بردن علائم و نشانه های FSGS، پزشکی Osmotherapy میکرو چینی با هدف در درمان کلیه خود را با تعمیر آسیب گلومرولی و بهبود عملکرد کلیه است. بدان سبب است که داروهای گیاهی چینی می تواند یک سری از توابع است که داروهای غربی نمی تواند دستیابی به بازی است، اما به این معنا نیست میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند به تنهایی کار. این درمان های طبیعی برای FSGS را در نوجوانان خارج شده است استفاده می شود، بنابراین بیماران فقط نیاز به دروغ روی تخت به آن را.

درباره درمان طبیعی برای FSGS، شما می توانید اینجا را کلیک کنید از FSGS من برای دیدن داستان های دیگر از بیماران تحت درمان قرار گرفت. همچنین شما می توانید به ما یک پیام را ترک و یا آزادانه مشورت از کارشناسان آنلاین در صورت داشتن هر گونه پیگیری سوالات.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.